منتدى ظيطة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ظيطة

منتدى ظيطة فلم فيلم برنامج برامج افلام اغانى برامج افلام اغانى فيلم اغنية مصرية عربيه برنامج برامج افلام اغانى برامج افلام اغانى فيلم اغنية مصرية عربيه برنامج برامج افلام اغانى برامج افلام اغانى فيلم اغنية مصرية عربيه برنامج برامج افلام اغانى برامج افل

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول

كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
meno

meno

كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Empty
مُساهمةموضوع: كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى)   كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 1:50 pm

كابتن هريدة يحييكم مرة اخرى من ستاد نا احنا ولو مش مصدقين افتحو القناة المحلية بتاعتنا رقم 975

هتلاقى المتش متزاع عبر الاسير وعلى الهواء والمية والعفار مباشرة وهتلاقى الجو مضبب ومش هتشوف حاجة

لان اللعيبة هما اللى عاملين العفرة دى وخبراء الارصاد الجوية عاملين مشكلة على الماتش قال بيقولوا ان

الماتش ده هو السبب فى تكون السحابة السودا اللى لونها زى البلك فريح نفسك واقفل التلفزيون

لانك مش هتشوف حاجة وااااااااااااصل .

وزى منتم شايفين الملعب مليان على اخره فيه تسعين الف متفرج مش فاهمين حاجة واصل فى الكورة

ويتوسطهم فى المجصورة الرئيسية : السيد ابو صداغ اكبر تاجر شكاير اسمنت فاضية جاى هو وحرمه

عشان يسلموا البلاص للفريق الفايز .

حدانا المتش بيجعد 3 تيام بليليهم بيشتاهم بخرفهم مش 90 دجيجه زى الخنافس

فرجتنا فيها 150 لاعب احتياطى جاعدين تحت الكبارى وعند المزلجان

حدانا فرجتنا بنعتمد عليها فى كل حاجه فى خناجات فى مسابقات سيجه فى بطولات طاوله
جايبين 3 حكام اجانب هريدى عبد الصبور من روسيا متولى من اطاليه اهاه من اليابان
الاجوان مبنيه بالطوب الاحمر وفوج كل جون واجف غفير ببندجيه عشان ميحصلش تسلل
جيبين جفص ملييييييان غربان نطيروهم رمز المحبه بين الفرجتين

ونرجع ونفكركم بتشكيلة الفريق بتاعنا لان حصل فيه بعض التغييرات والسبب كانت عركة كبيرة جوى جوى

بين هيثم كابتن الفريق اللى قدامنا الله يرحمه والكراك كابتن فريقنا وسبب الخناقة كان هايف جوى جوى

جوى جوى جوى

جال ايه هيثم معترض على اسلوب اللعب بتاع الفريق بتاعنا راح الكراك مطلع السنجة وغرزها فى كرشه

فالمهم التشكبلة دلوقتى بتتون من :

جعيدى لحراسة المرمى

بيمثل خط الخيط من وره شامنديرى ودلونجى وكراك وابو سلوان

خط الخيط من النص المصروعى و المضروعى والدمرانى والتنح

خط الهجوم المهدى ودياب

وانا شايف الحكم بيعمل الجرعه بغطاء حله
وبيضرب ايده فى جيبه ويطلع المنبه بتاعه علشان يزبط الوقت
ويزمر الحكم.؟
الكرة مع شامنديرى يديه لدلونجى للكراك لبوسلوان بيخده المصروعى للمضروعى للدمرانى وانا شايف الدمرانى واجع على الارض لان التنح ضرب الدمرانى على جفاه
وشايف الحكم بيجرى ع التنح وبيديله 3 كرته حمر
وشايف الجهاز الطبى نازل ارض الملعب بجفته مليانه جطن و4 حجن بنسلين بيحطوه فى عينه مطرح الطعويره ومعاهم كمان 9 جزايز حاجه ساجعه بس مش اسجع من التنح
وشايف الحكم بيجول اعملوا حيطه
حالا فرجتنه جابت الطوب والاسمنت والخرسانه وعملت الحيطه الدمرانى داخل يشوطه لكن اللعيبه معترضه

بقولوا الحيطة لسة طرية

ويزمر الحكم : داخل الضمرانى ويشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووط

يانهار بلك !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الضمرانى هد الحيطة بالجون بالزريبة اللى كانت مبنية ورا الملعب وانا شايف المدرب كابن سفنجة سنجة كنجة ابو مقيلط نازل الملعب وبيقول :

ياجدعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

انا قلتلكوا ابعدوا الضمرانى عن الفاولات .

انا شايف الحكم بيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزمر بانهاء الشوط الاول بتعادل الفريقين 5/2 لكل منهما

استراحة بسيطة لمدة يومين والى ان نتقابل تانى لكم تحياتى

هريدى مجينص جعران ابو فتلة

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1 كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) Ura1
gogo

gogo

مُساهمةموضوع: رد: كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى)   كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) I_icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 1:48 pm

انا شايف ان النتيجة مرضية جدا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وحاجة كمان مقنعة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااااا

بجد بجد انا اقتنعت وبهنى كل من الفريقين
meno

meno

مُساهمةموضوع: رد: كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى)   كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى) I_icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 1:56 pm

هههههههه والله يا جوجو انتى عسل هو ده كلام الناس العاقلين ^_^

ثانكس لمتابعتك الماتش الهريداوى ده ^_^

كابتن هريدى يحييكم(الجزء التانى)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-